Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Já tyto svátky upřímně nenávidím, snažím se ono období přežít tak, že se konečně pořádně věnuji spánku. Nic jiného se stejně moc dělat nedá, lidem hrabe, podniky jsou zavřené, odcestovat v covidové době někam, kde se to neslaví, je problematičtější, a v televizi jsou samé imbecilní pohádky.

Ale oceňuji, že letos to zatím není tak otravné jako v minulých letech. Lze koupit chléb, aniž by člověk musel poslouchat ty hloupé vánoční odrhovačky, je méně výzdoby a otravujících výběrčích na "bohulibé účely". Jakmile mi ale prodavačky začnou přát hezké Vánoce a v televizi se objeví první reklama doporučující nějaký lék jako ideální dárek pro starší příbuzné, zalézám pod peřinu.

0 0
možnosti
PK

Já myslí, že Vánoce nejsou o tom, jak je trávíš, ale o tom, s kým je trávíš no a naštěstí Ježíšek nás navštěvuje jen jednou do roka, to zvládneme:-)

2 0
možnosti
VF

Reklamami se deptat nenechám. Všichni se v nich usmívají. Usmívejme se i bez nich. Že budeme tak trochu za blázny, neva. Mám ověřené, že úsměv funguje.:-)

2 0
možnosti
Foto

Je mi Vás dost líto. To plus byl omyl, mělo to být minus.:-)

1 0
možnosti
HV

H23o92n47z73a 86V45r23á23n70a

15. 12. 2021 10:27

Ono dost záleží, jak to má člověk vnitřně nastaveno. Jsem už pár let sám, ale depku z osamělého štědrého dne nemám. Dcery ke mně chodí i s rodinami 25. Takže to máme prostě posunuté. A ano snažím se tabuli prostřít co nejchutněji, ale utrácení? Stres? Shánění čehosi? Prdlajs. Samozřejmě, že si kupujeme dárky (vnučce ne-té nosí Ježíšek), ale největší radost máme z něčeho vyrobeného. I kdyby to měly být jen nabarvené sirky. A že se tedy někdo nechá uvrhnout do stresů, dluhů, atd., vlivem reklamy...? Jeho boj . Nemá bejt bl... hloupej.

4 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2086x
negativní optimista

Seznam rubrik