Diskuse

Invalida

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Četlo se mi to pěkně. Jen jsem se zarazila u použití pojmu krokodýlí slzy. Ronit krokodýlí slzy podle mě znamená, že jsou slzy falešné a předstírané. Tak jsem to vždycky chápala a tak to i z kontextu vyplývalo, Jak jste to s těmi slzami teda měla? Já bych na vašem místě ronila slzy skutečné. :-)

0 0
možnosti

jen technicka, pokud vstoupite na prechod na zelenou a skoci cervena mate pravo dojit

0 0
možnosti

No a teď si představte, že jste nemohoucí invalida kvadruplegik, takže jsou postiženy i ruce, potřebujete asistenci 24h denně, protože se ani nedokážete přesunout z postele do vozíku, nikdo z příbuzných se o vás nepostará, takže si musíte zajistit pomoc vlastními silami, což čítá asi tak tři plné úvazky, aby se ti tři pečovatelé u vás střídali, no a stát vám na to příspěje krásným příspěvkem na péči třetího stupně, který čítá 12800Kč. Půjde si někdo dát za 4.266Kč měsíčně brigádičku?

0 0
možnosti

Buďte šťastná, že tu lavičku na zastávce vůbec uvidíte. Magistrát města Prahy se rozhodl udělat něco pro zdravotní stav obyvatel a 1600 laviček nechal odstranit. Na zastávkách, v centru i na sídlištích. Náhrada - kulový. Prý v rámci boje proti vizuálnímu smogu. Ano, je pravda, mnohé ty lavičky byly hnusné, polepené reklamními plakáty. Ale plnily svou základní funkci - dalo se na nich sedět. Dnes se člověk s nemocnou páteří může tak maximálně opřít o kandelábr.

Ale dnešním magistrátním politikům nikdo ničím nepřispěl, to si na desátkách vybrali už předchůdci. Tak pryč s lavičkami. Do voleb ještě obálkové ( výběrové) řízení snad stihnou. Obyvatelé to (snad) přežijí.

1 0
možnosti

I65v43o 90L91y69č14k89a

7. 5. 2022 11:25

Moc hezky napsáno. Zatím takovou zkušenost nemám, ale všechno je jednou poprvé :-)

0 0
možnosti

Já mám tochu jiné zkušenosti, udělám z nich blog.

0 0
možnosti

Zcela vážně poznamenávám, že tento článek by měl být minimálně v čítankách. Moudrý a s nenápadným humorem, ovšem s občasnými výjimkami jako seriály a zavři zlato.;-D Zkusím si jej připomínat každý den.

3 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2086x
negativní optimista

Seznam rubrik